Blog

انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که از اکانت تریدینگ ویو استفاده می کنید و همچنین ممکن است قصد انتقال اطلاعات خود به اکانت دیگر را داشته باشید. زیرا همانطور که می دانید پس از خرید اکانت tradingview هر 30 روز یک بار به اکانتی جدید نیاز دارید. بهتر است بدانید که اگر شما این کار را انجام ندهید امکان تمدید کردن اکانت اولیه با ویژگی های تریال را نخواهید داشت.
به همین جهت ممکن است که این امر برای شما نگران کننده باشد که چرا تحلیل های بلند مدت شما از میان رفته و باید همه چیز را از ابتدا انجام دهید. برای آموزش روش انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو با همراه شوید تا گرفتار این مشکلات نشوید.

آموزش مرحله به مرحله انتقال چارت اکانت تریدینگ ویو

در ادامه انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو را بصورت مرحله به مرحله برای شما توضیح خواهیم داد:

  1. مرحله ی اول: انتخاب چارت

    به عنوان اولین مرحله ابتدا نیاز است که چارت خود را در اکانت تریدینگ ویو را انتخاب کرده و وارد تنظیمات شوید. برای انجام این کار ابتدا 3 خط سمت چپ را زده و سپس شما باید sharing را بر روی حالت روشن قرار دهید. سپس لینک چارت را از بالای صفحه کپی کنید. حال باید تمامی چارت های که قصد انتقال اطلاعات را دارید انتخاب نمایید.

  2. مرحله ی دوم: استخراج واچ لیست ها

    در مرحله ی دوم باید تمامی واچ لیست ها را استخراج نمایید. سپس 3 نقطه ی سمت راست را فشار داده و گزینه ی exportlist را انتخاب نمایید. با این کار فایل تکست با نام watchlist.txt را بر روی دستگاه را دانلود نموده و سپس ذخیره می شود.
    پس از آنکه تمامی این کارها را انجام دادید نیاز است که به سراغ اکانت اولیه بروید. چرا که تمامی اطلاعات از اکانت اولیه استخراج و سیو گردیده است. نکته ی مهم این است که شما با داشتن تمامی اطلاعات دوباره به سراغ اکانت دوم بروید، همچنین از به یاد داشته باشید که نیاز است هر دو اکانت به صورت همزمان لاگین باشند.

  3. مرحله ی سوم: تغییر آی پی

    ابتدا در مرحله ی سوم پنجره های که از قبل باز بودند را ببندید تا اکانت قبلی شما بر روی دستگاه باز نباشد. سپس همه ی اطلاعات کوکی مربوط به تریدینگ ویو را از روی دستگاه پاکسازی کنید. در صورت روشن بودن وی پی آن، آی پی را تغییر دهید.
    همچنین در صورتی که وی پی آن روشن نباشد نیاز است که برای وارد شدن از اکانت دوم استفاده کنید. در این مرحله نکته ی مهمی که وجود دارد این است که آی پی را تغییر دهید. شما را برای هر بار وارد شدن به اکانت قبلی تمامی این مراحل را باید تکرار کنید و اگر این مراحل تکرار نشود اشتراک پرمیوم اکانت تریدینگ ویو برای شما لغو می شود. خوشبختانه تمامی این کارها بر اساس قوانین این و این نکته ها را باید قبل از جا به جایی بدانید.

  4. مرحله ی چهارم: وارد کردن لینک ها به اکانت جدید

    در مرحله چهارم قبل از جا به جایی باید لینک های ذخیره ای را به اکانت جدید وارد کنید. سپس تمامی آن ها را سیو کنید. در اولین قدم چارت را در اکانت خود باز کنید. کلمه ی کپی را در سمت کلیک کرده و تمامی مطالب را ذخیره کنید. شما می توانید با انجام این کار تمامی لینک های خود را به تحلیل ها را به اکانت جدید منتقل کنید.

  5. مرحله ی پنجم: انتقال واچ لیست ها

    در مرحله ی آخر که همان مرحله ی پنجم است واچ لیست ها را به اکانت جدید خود منتقل کنید. شما با کلیک سه نقطه سمت راست واچ لیست مد نظر خود را که می خواهید انتقال نماد را در آن انجام دهید را انتخاب کنید. سپس کلمه ی important را فشار دهید.
    اگر شما این کارها را درست طبق مراحل گفته شده انجام دهید صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد که این صفحه به صورت پاپ آپ می باشد.
    حال فایل watchlist. txt که در مرحله ی دوم را ذخیره نمودیم را انتخاب کنید. پس از آن آپلود تمامی واچ لیست ها را که ذخیره شده اند، به صورت اتوماتیک به اکانت ثانویه انتقال می یابند.

همچنین بخوانید: تفاوت اکانت های تریدینگ ویو

مهم ترین کابرد های انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو چیست؟

خوشبختانه روش های بسیار آسان و سودمندی برای انتقال اطلاعات در تریدینگ ویو وجود دارد که شما می توانید اطلاعات اکانت پیشین خود را به اکانت جدید انتقال دهید.
همچنین بد نیست بدانید که نرم افزاری برای انتقال اطلاعات مستقیم اطلاعات Trading وجود ندارد که به کمک آن بتوانید این کار را انجام دهید. اما این اکانت از قابلیت اشتراک گذاری تحلیل ها برخوردار می باشد که شما به همین دلیل می توانید واچ لیست ها و تحلیل های خود را از اکانت قبلی خود به اکانت جدید منتقل نمایید.
هنگامی که این حالت پیش آمد نیاز است که اشتراک گذاری را بر روی تمامی نمادها فعال کرده و به این ترتیب تحلیل های خود را به اکانت جدید انتقال نمایید. اما نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که زمان زیادی را ممکن است از شما بگیرد، چرا که این کار را بر روی تحلیل های بلند مدت زیادی بر روی نماد های مختلف انجام داده اید. پس در نتیجه با روش انتقال تریدینگ ویو می توانید به این مزایا دست یابید.

کلام آخر

اکانت تریدینگ ویو یک پلتفرم اجتماعی است که به معامله گران این اجازه را می دهد تا در این پلتفرم با یک دیگر تعادل شده و ایده های معاملاتی خود را به اشتراک بگذارند.
بد نیست بدانید که از بهترین ویژگی های این سایت این است که می توانید به صورت مستقیم وارد صرافی های ارز دیجیتال شده و در آن ها به معامله ی رمز ارزها بپردازید . یکی از این صرافی ها Bingx نام دارد. شما با اتصال تریدینگ ویو به صرافی Bingx می توانید معماران خود را با کمک پلتفرم انجام دهید. همچنین تریدینگ ویو به دلیل برخورداری از کاربری راحت بهترین و آسان ترین گزینه برای معامله گران مبتدی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *