Blog

یوتیوب موزیک چیست؟

شنیدن موسیقی در زمان کار، درس خواندن، ورزش کردن و… حس و حال افراد را دگرگون می کند. همه ما به کتابخانه های موسیقی محبوبمان وابسته هستیم. در این کتابخانه ها طیف وسیعی از موزیک های روز دنیا جمع آوری شده اند. برای دسترسی بهتر و ساده تر به جدیدترین موزیک ها با کیفیت بالا، ابزارها و نرم افزارهای متعددی ارائه شده اند. خرید یوتیوب موزیک پریمیوم با قابلیت های مدرن پخش موسیقی یکی از محبوب ترین پلتفرم های پخش موسیقی است. شما می توانید کتابخانه های محبوب خود را در این پلتفرم جذاب ایجاد کنید.

پلتفرم YouTube Music چیست؟

YouTube Music در سال 2011 برای رقابت با اسپاتیفای و اپل موزیک وارد میدان شد! از آن زمان تاکنون این برنامه با ارائه قابلیت های مدرن به کاربران، کاربران بی شماری جذب کرده است. در این پلتفرم می توانید به تک آهنگ ها، آلبوم های موسیقی و بسیاری از آهنگ های مطرح جهانی دسترسی داشته باشید. امکانات تماشای موزیک ویدیو در این برنامه سبب برتری آن بر رقبای آن در عرصه استریم موسیقی شده اند. شما می توانید در هر یک از بخش های یوتیوب موزیک، کتابخانه اختصاصی خود را ایجاد کرده و از پلی لیست منحصر به فرد خود لذت ببرید. در نظر گرفتن این قابلیت ها مشخص می کند که یوتیوب موزیک چیست و چرا تا این حد محبوب شده است.

همچنین بخوانید: دانلود از اسپاتیفای چگونه است؟

برترین خدمات یوتیوب موزیک

یوتیوب موزیک چیست  و چه ویژگی هایی در اختیار کاربران قرار می دهد؟ برای استفاده بهتر از این پلتفرم باید با ویژگی ها و خدمات آن در بخش های مختلف آشنا شویم. قابلیت های این برنامه در نسخه های پریمیوم و رایگان با هم متفاوت هستند و استفاده از آن را تحت تاثیر قرار می دهند. برای دریافت امکانات بیشتر باید حتما از نسخه های پریمیوم برنامه استفاده کنید. برخی از مهمترین خدمات این برنامه را در ادامه مشاهده می کنید:

  • کتابخانه های عظیم موسیقی

    در یوتیوب موزیک می توانید به فهرست گسترده ای از آثار موسیقی هنرمندان مطرح جهانی دسترسی داشته باشید. ریمیکس ها، اجراهای زنده، موزیک ویدیوها و… در این برنامه با بهترین کیفیت ارائه می شوند و شمار بالایی دارند. در صفحه Explore این برنامه دسته بندی های مختلفی از آثار موسیقی را مشاهده می کنید که عناوین مختلفی برای هر یک از آن ها مشخص شده است. عنوان های New Releases ،Charts و Moods & Genres در بخش های مختلف یوتیوب موزیک وجود دارند و هر یک برخی از سبک های موسیقی را در اختیار کاربران قرار می دهند. کاربران با سلیقه های موسیقایی متنوع، ده ها انتخاب ویژه در این برنامه در اختیار خواهند داشت.

  • Moods and Moments

    ویژگی جذاب Moods and Moments، در برنامه های رقیب این پلتفرم نیز مشاهده می شود. با استفاده از این قابلیت، انتخاب موزیک دلخواه شما با استفاده از هوش مصنوعی انجام می شود. قسمت مودز در این برنامه موزیک هایی متناسب با حال و هوای شما پخش می کند. به علاوه در قسمت  Feel Good  موزیک هایی برای افزایش اعتماد به نفس، جذابیت و شادابی شما ارائه می شوند. قسمت MOMENT در این برنامه دسته بندی های گوناگونی دارد؛ از میان آن ها می توان به بخش های Black Lives Matter ،Sleep و Workout اشاره کرد که هر یک از آن ها آثار پر انرژی و انگیزشی را شامل می شوند.

  • قابلیت دانلود موسیقی

    قابلیت دانلود موسیقی در این پلتفرم یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن به شمار می رود. با خرید نسخه های پریمیوم برنامه به سادگی می توانید، موزیک های محبوب خود را دانلود کنید. این قابلیت ها مشخص می کنند که مزایای استفاده از پلتفرم یوتیوب موزیک چیست! استفاده از این برنامه برای شنیدن آفلاین فایل های موسیقی کارایی دارد. شما می توانید پس از دانلود آهنگ های مورد نظر بدون اتصال به اینترنت نیز به آن ها دسترسی داشته باشید.

  • پخش بدون مزاحمت

    اگر از اشتراک های پولی YouTube Music استفاده کنید، پخش موزیک های انتخابی بدون مزاحم و تبلیغات انجام می شود. این مزایای ویژه مهمترین خدمات پلتفرم یوتیوب موزیک به کاربران است. اگر می خواهید بدانید دلیل محبوبیت یوتیوب موزیک چیست، به ویژگی پخش بدون تبلیغات در کنار هزینه های به صرفه خرید اشتراک های پریمیوم توجه داشته باشید.

اگر شما هم به dns برای اسپاتیفای نیاز دارید کلیک کنید.

جمع بندی

در سال های اخیر ده ها برنامه استریم موسیقی منتشر شده اند؛ در میان آن ها یوتیوب موزیک با ده ها قابلیت ویژه در فهرست برترین ها قرار می گیرد. در این بخش به سوال پرتکرار مخاطبین سرویس های استریم موسیقی پاسخ دادیم؛ یوتیوب موزیک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ قابلیت های منحصر به فرد این برنامه با خرید یک اشتراک ارزان قیمت با بازه های زمانی طولانی در اختیار شما قرار می گیرند. YouTube Music لذت بخش فایل های صوتی مورد علاقه شما را چندین برابر می کند. با استفاده از آن در سریع ترین زمان ممکن به برنامه ها و موزیک های مورد علاقه خود دست پیدا می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *