شرایط خدمات فروشگاه اکبای Accbuy

  • با توجه به اینکه وب سایت اکبای در ایران فعالیت می کند، کاملاً مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • عضویت در سایت، خرید محصولات یا استفاده از هر یک از خدمات این اکبای به معنای پذیرش کلیه شرایط و ضوابط وب سایت است.
  • اکبای از کاربران می‌خواهد تا در شرایط و ضوابط استفاده از وب‌سایت به منظور بهبود خدمات خود تغییراتی ایجاد کنند و این حق برای خود محفوظ است که شرایط و ضوابط استفاده ارائه شده در سایت را تغییر دهد و کاربران موظف به مشاهده و این صفحه را به صورت دوره ای مرور کنید تا از تغییرات احتمالی مطلع شوید.
  • کلیه اصول و رویه های اکبای منطبق با قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. اگر در آینده تغییراتی در شرایط، رویه‌ها و خدمات اکبای ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • اکبای خود را متعهد به رعایت حریم خصوصی اطلاعات کاربران می داند و به هیچ وجه این حقوق را نقض نمی کند. جزئیات بیشتر را در صفحه حریم خصوصی بخوانید.
  • سایت اکبای ممکن است حاوی پیوندهایی به سایت های دیگر باشد. این سایت توسط سایت های اکبای نگهداری و کنترل نمی شود و سایت های اکبای هیچ مسئولیتی در قبال محتوای این سایت ها، از جمله (و نه محدود به) لینک های دیگری که ممکن است در آن موجود باشد ندارد. و وجود هر یک از این پیوندها به معنی تایید ما یا ارتباط با اپراتورهای آنها نیست. تبلیغات در سایت اکبای لینک شده توسط افرادی خارج از سایت اکبای از بین رفته است، بنابراین سایت اکبای نمی تواند آن را تضمین کند. شما موافقت می‌کنید که مسئول هرگونه ضرر و زیان احتمالی ناشی از ویروس‌ها یا سایر فایل‌های مخربی باشید که ممکن است در نتیجه دریافت و استفاده از داده‌ها و فایل‌های مربوط به سایت‌های لینک شده در سایت‌های اکبای ایجاد شود. مسئولیت آن بر عهده شماست.
  • اختلال در سرویس اینترنت یا هر اتفاقی که از رسیدن ایمیل‌ها و پیامک‌های حاوی کدهای خرید از سایت به کاربر جلوگیری کند، موجب از بین رفتن حقوق کاربر نمی‌شود. همچنین اکبای مسئولیتی در قبال خرابی یا نقص سرویس ندارد. به دلیل وقفه‌ها در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های لازم، در دسترس نیست.
  • سایت اکبای مسئولیتی در قبال افشای اطلاعات کاربر در نتیجه سهل انگاری یا آلوده شدن سیستم کامپیوتری آنها به ویروس ندارد.
  • سایت اکبای این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمانی ارائه خدمات به مشتریان و ارتباط با آنها را متوقف کند و تمامی محتوا یا خدمات خود را تغییر دهد یا حذف کند.
  • ساعات کاری وب سایت اکبای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر است.

 

قوانین فروشگاه اکبای

    • بازپرداخت برای سفارش‌هایی انجام می‌شود که وضعیت آنها در حال تعلیق است و هیچ اقدامی برای تحویل محصول انجام نشده است.
    • بازگرداندن سفارشات تحت آماده سازی به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
    • بازپرداخت مبلغ پرداختی ممکن است 12 تا 24 ساعت کاری طول بکشد؛ این کار معمولاً تا پایان ساعت کاری همان روز انجام می شود.
    • اکبای هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده خریداران از محصولات مجازی و فیزیکی ندارد.
    • مبادله کالای خریداری شده با کالای دیگری امکان پذیر نیست، حتی اگر قیمت یکسان باشد. محصولات دیگر باید اقدام کنند.
    • کلیه سفارش های ثبت شده در وب سایت اکبای با ارسال شماره سفارش از طریق پیامک و ایمیل در صف پردازش قرار می گیرند. اکبای همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‌نماید. با این وجود، در صورتی که کالایی در اکبای موجود نباشد یا به هر دلیل موجه، حتی پس از ثبت سفارش مشتری، اکبای این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش را لغو کند یا مبلغ سفارش را بازپرداخت کند و مشتری عودت دهد. امکان تغییر محصول دیگر حتی با آن قیمت وجود ندارد.
    • اکبای مجاز است بدون اطلاع قبلی از دریافت سفارش‌های جدید خودداری کند و کلیه سفارش‌هایی که قبل از توقف سفارش‌گیری ثبت شده‌اند پردازش و ارسال می‌شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصول به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اکبای محفوظ است.
    • افزودن کالا به سبد خرید به معنای رزرو کالا نیست و هیچگونه حقوقی برای خریدار یا کاربر ایجاد نمی کند. همچنین هرگونه تغییر اعم از موجودی کالا یا تغییرات قیمت قبل از ثبت نام نهایی و پرداخت، بر روی کالای اضافه شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. پس خریدار که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارد. لازم به ذکر است که سفارش تنها زمانی نهایی می شود که خریدار شماره سفارش را دریافت کند.
    • اکبای مجاز است بدون اطلاع قبلی سفارشات جدید را متوقف کند. پردازش کلیه سفارش های ثبت شده متوقف می شود و قبل از بسته شدن سفارش ارسال می شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصول به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اکبای محفوظ است.
    • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند پایان موجودی کالا و کسر مبلغ از حساب کاربر، مبلغ پرداختی ظرف 12 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. .
  • کاربران موظفند هنگام سفارش محصول مورد نظر، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح پر کنند. بدیهی است در صورت درج اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارشات کاربران قابل پیگیری و تحویل نمی باشد. مشتریان ممکن است نام، آدرس و شماره تلفن شخص دیگری را در صفحه تکمیل اطلاعات وارد کنند و نه هنگام ایجاد حساب برای سفارش.
  • در صورت اشتباه خریدار در هنگام ثبت سفارش و آماده سازی محصولات برای تحویل، مبلغ پرداختی غیر قابل استرداد است.
  • اگر مبلغ سفارش کاربر به هر دلیلی توسط فروشنده بازگردانده شود؛ پس از هماهنگی های لازم، فروشگاه اکبای 5 درصد از مبلغ ارز دریافتی را برای سفارش کاربر کسر و مابقی معادل ریالی را پرداخت می کند. پرداخت ها بر اساس نرخ خرید روز به ریال انجام می شود.

 

سلب مسئولیت:

    • فروشگاه اکبای واسطه ای برای خرید اشتراک و مجوز محصولات خارجی است. و سازنده نرم‌افزار و مالک سرویس نیست، بنابراین اکبای مسئولیتی در قبال تغییر خط‌مشی‌های خدمات شخص ثالث یا ناسازگاری برنامه یا سرویس با رایانه یا تلفن همراه کاربر ندارد. بنابراین به کاربران گرامی توصیه می شود قبل از خرید بررسی های لازم را انجام داده و برنامه ها یا نرم افزارهای مربوطه را بر روی دستگاه خود نصب کرده و از عملکرد آن اطمینان حاصل کنند.
    • فروشگاه اکبای هیچ مسئولیتی در قبال عدم آگاهی و آگاهی کاربران در مورد استفاده از سرویس، عملکرد نادرست خود سرویس ها و اشکالات نرم افزار شرکت ثالث ندارد. بنابراین، پشتیبانی محصول فقط شامل مشکلات ناشی از خود مجوز یا حساب است.
    • اکبای هیچ مسئولیتی در قبال تغییرات در تعرفه های خدمات شخص ثالث ندارد.
    • شرایط غیرمنتظره: در صورت بروز مشکلی که توسط Excel ایجاد نشده باشد. برای مثال: بلایای طبیعی، جنگ ها، شورش ها، ناآرامی های اجتماعی، انفجارها، اعتصابات، محدودیت های دولتی، تغییر خط مشی خدمات شخص ثالث، نقص در سرویس های شخص ثالث و اشکالات نرم افزاری، مشکلات اینترنت کاربر، مشکلات و محدودیت های مخابراتی کشور، یا محدودیت های بین المللی یا اکبای باید مسئولیتی در قبال جبران و بازپرداخت هزینه های اصلی بین فیلتر کردن خدمات، برنامه ها، سایت ها و غیره شخص ثالث نیست.
    • اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه می شود و ربطی به استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد، بنابراین در صورت عدم استفاده از اکبای کلکسیون مسئولیتی در قبال روزهای از دست رفته اشتراک شما ندارد و در پایان در این مدت، گارانتی و سفارشات پشتیبانی آن نیز تکمیل شده است.
    • گروه اکبای مسئولیتی در قبال در دسترس بودن یا وجود محتوای مورد نظر در سرویس یا محصول خریداری شده توسط کاربر ندارد.
    • مجموعه اکبای یک واسطه پرداخت است و اطلاعات ذکر شده در صفحه محصول به منظور آشنایی کاربر با محصول ذکر شده است و گاهی اوقات ناقص یا تغییر در سیاست های سرورهای شخص ثالث است زیرا، متن یا این بند در مورد "تفاوت کالاها و خدمات آگهی شده در وب سایت با کالاها و خدمات دریافتی" معتبر نیست و بنابراین خدمات دریافت شده قابل لغو یا عودت نیست. قبل از خرید، کاربر موظف است تحقیقات کافی را انجام دهد و از خدمات مورد نظر در وب سایت ارائه دهنده خدمات شخص ثالث اطمینان حاصل کند.

کاربر موظف است قبل از خرید محصول، تحقیقات کافی را در خصوص شرایط و نحوه اجرای آنها انجام دهد. اکبای مسئولیتی در قبال عدم اطلاع کاربران در مورد استفاده از سرویس ندارد.

  • کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین فروشگاه اکبای، قوانین شرکت تولیدکننده نرم افزار یا سرویس شخص ثالث را رعایت کند، در صورت تخلف از قوانین، اکبای هیچ مسئولیتی ندارد. برای مشاهده این قوانین، وب سایت شرکت سوم را بررسی کنید.
  • در صورت عدم امکان تحویل محصول به هر دلیلی از جمله: تمام شدن موجودی، تغییر طرح ها، یا درخواست تایید از سرویس شخص ثالث و غیره، نیازی به تحویل آن به فروشگاه اکبای نخواهد بود. ، بنابراین در این موارد سفارش مربوطه لغو و مبلغ دریافتی به طور کامل به حساب بانکی ارائه شده توسط کاربر مسترد خواهد شد.
  • اگر سرویس کاربر به هر دلیلی قطع شود، خسارتی به وی تعلق نمی گیرد و وجهی مسترد نخواهد شد.
  • اکبای ممکن است به صلاحدید خود کیفیت خدمات خود را تغییر دهد یا خدمات خود را در هر زمان و بدون دلیل خاتمه دهد.
  • اکبای مسئولیتی در قبال ایمیل‌های هرزنامه ارسال شده به صندوق پست الکترونیکی کاربر ندارد و مسئولیت بررسی جعبه ایمیل بر عهده کاربر است.
  • اکبای مسئولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هر ایمیلی از یک سرویس/برنامه/سایت شخص ثالث ندارد.
  • اکبای مسئولیتی در قبال دریافت نشدن پیام‌های متنی به دلایلی مانند: مسدود کردن خطوط، لغو دریافت پیام‌های متنی از سوی کاربر و غیره که منشا آن اکبای نیستند، ندارد.

قوانین محصولات مجازی اکبای و زمان تحویل

  • زمان تحویل سفارش از فروشگاه اکبای آنی نخواهد بود و در شرایط عادی ممکن است بین 1 تا 96 ساعت طول بکشد، در صورت شرایط خاص ارائه دهنده خدمات مجاز به تمدید زمان تحویل خدمات تا 2 برابر خواهد بود.
  • برای محصولاتی که از قبل ساخته شده اند، مانند ایمیل و رمز عبور ارائه شده کاربر، هیچ بازگشتی وجود ندارد.
  • وقتی یک بحث منطقی از طرف خریدار پیش می‌آید یا اگر مشکلی پیش بیاید، محصولی که حالت خانوادگی و اشتراکی دارد، مانند Apple Music، Spotify و غیره، برگشت داده می‌شود.
  • در صورتی که خریدار از خدمات یا محصول استفاده کند، مبالغ پرداختی بازپرداخت می شود، زیرا زمان استفاده شده محاسبه شده و از مبلغ پرداختی کسر می شود.
  • در هنگام سفارش دقت کنید که آدرس ایمیل و شماره تماس صحیح را وارد کنید، زیرا جزئیات محصولات مجازی از طریق ایمیل یا پیامک برای خریداران ارسال می‌شود و یا حساب کاربری در اکبای دارند تا مشخصات محصولات خریداری شده آنها را در پنل کاربری مشاهده کنند. (به ندرت در تلگرام و واتساپ ارسال می شود)
  • همه محصولات مجازی از پیش ساخته شده قبل از ارسال بررسی می‌شوند و احتمال بروز مشکلاتی مانند رمزهای عبور نادرست و غیره به ندرت وجود دارد.
  • همه محصولات مجازی اکبای برای مقاصد غیرتجاری و برای استفاده شخصی کاربران ارائه می شوند و بر این اساس اکبای مسئولیتی در قبال اقدامات تجاری خریداران ندارد.
  • شرایط اکثر محصولات مجازی اکبای به دلیل شرایط متفاوت هر محصول در قسمت "جزئیات محصول" در صفحه همان محصول توضیح داده شده است و در این صفحه (شرایط و مقررات سایت) ذکر نشده است. ثبت سفارش به معنای پذیرش تمامی نکات و شرایط ذکر شده در بخش «توضیحات محصول» است.
  • همچنین بخشهایی از قوانین پس از تکمیل سفارشات به دلیل اجبار شدیدتر و مهمتر به ایمیل شخصی ارسال خواهد شد. در صورت رعایت نکردن قوانین، هیچ تصمیمی علیه محصولات مشتریان ورزش داده نخواهد شد.

روز عضویت محصولات آبهاسی پشتیبانی اکبای مسئولیت خرید را بر عهده دارد و در صورت بروز مشکل، اکانت را تغییر می‌دهد.حساب‌های املایی و عضویت (رمزهای خاص) نمی‌توانند اطلاعات را تغییر دهند، در صورتی که حساب کاربری توسط خریدار تغییر کاربری داده شده باشد، هیچ مسئولیتی در قبال اکانت برای حساب وجود ندارد. > هرا گم شده است، بازگشت وظیفه ای نیست خریدار پول می دهد و هیچ حساب دیگری را بدون هیچ حساب دیگری ارائه نمی دهد.

  • دلیل اشتراک‌گذاری یک روش پرداخت غیرقابل حذف بین کاربران خانواده Apple مانند Apple Music و...، اگر Apple ID خود را با کارت‌های هدیه شارژ می‌کنید و آن را از فروشگاه‌های برنامه خریداری می‌کنید، لطفاً با پشتیبانی حذف تماس بگیرید. کد CVV برای ارسال به شما؛ سپس روش پرداخت روش پرداخت شما کارت بانکی من است، شما باطل می شوید و باید تمام هزینه را بپردازید.
  • اطلاعات ناقص یا اشتباه ثبت شده است، در صورتی که کاربر قابل سفارش و تحویل نباشد. بنابراین آدرس، ایمیل و شماره تلفن همراه مشتری به معنی تایید اصالت آن است و در صورتی که این شی ثبت نام نکرده یا به طور کامل ثبت نشده باشد، اکبایی مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
  • اکبای حق فسخ حساب کاربران یا تهیه عضویت بدون هیچ دلیل خاص و اطلاع قبلی خریدار را ندارد.

اگر کاربر محصول یا خدماتی را از استثنای اکبای خریداری کرده باشد و دوره عضویت آن به پایان رسیده باشد، اکبای می تواند خدمات آن را غیرفعال کند.

  • شرایط نیروی حفظ نشده:ها می توانند به دلیل محدودیت محصولات مجازی با مشکلات مختلفی مواجه شوند و هیچ مسئولیتی در قبال حل مشکل ندارند. مجری در صورت ممنوعیت هیچ مسئولیتی در قبال استرداد مسئولیت خریدار ندارد و همچنین مسئولیتی در قبال ضرر احتمالی خریدار ندارد..
  • Family Spokesy و apple خارج از خریدار و خرید و خرید از امتحان به خانواده، spotifai، apple و Google به معنای نیاز به خدمات خریداری شده نیست.

حقوق و مسئولیت های اعمال کننده و مشتری:

  • این وب سایت مجبور است به حامیان خود اطلاع دهد تا خرید شما را نگه دارند شماره سفارش برای پیگیری محصولات خریداری شده و پیگیری سفارشات.
  • محصولات عالی نیاز به کسب دانش کافی از محصولات مورد نظر دارند و اکبای مسئولیتی در قبال عدم اطلاع دقیق از محصولات خریداری شده ندارد.
  • در موقعیت ارتباط با پشتیبانی، کاربر موظف است با صدای کاملا رسمی، در کمال آرامش و فروتنی به مشکلات خود ادامه دهد و در حالت تهاجمی، بی ادبی یا بی احترامی، مکالمه مسدود خواهد شد. و سفارش آن لغو خواهد شد و سرویس کاربر بدون دسترسی به دستور پخت بسته خواهد شد. برای این کار اپراتور می تواند بلافاصله مکالمه را حذف کند و در صورت شکایت کاربر، مکالمه به فایل های صوتی یا پیام هایی به مراجع ذیصلاح قضایی ارسال می شود.

باید نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، ایمیل معتبر و غیره خود را در سایت مناسب ثبت کنند.

  • همچنین مسئولیت خرید خریدار بر عهده گیرنده آدرس و اطلاعات دقیق پستی (مانند کد پستی) است و در آدرس اعلام شده در صورت بروز مشکل، پرداخت هیچگونه مسئولیتی در قبال سایت های اکبایوسال، تعویض یا عودت ندارد. .
  • هنوز می توان برای تایید به رسمیت شناختن کاربران تایید کرد که با درخواست ارائه اسناد به سایت های اکبای در زمان مناسب انجام می شود. همچنین سایت برای تایید هویت برخی از کاربران به تصویر کارت ملی نیاز دارد.
  • اکبای متعهد می شود که هیچ طرف ثالثی را به کاربر اطلاع ندهد و مسئول ایمنی آن است.
  • کاربر آدرس ایمیل و سایر اطلاعات خود را به درستی خواهد داشت، در غیر این صورت مسئولیت اشتباهات بر عهده کاربران خواهد بود.
  • کاربر می تواند یک حساب کاربری در یک سایت اکبای با حداقل 18 سال سن ایجاد کند. افراد زیر سن

شرایط پشتیبانی سفارش (پشتیبانی و گارانتی):"

مدت عضویت شما به معنای مدت زمان حساب خریداری شده یا مجوز دوره و محصولات ارسال شده به محصولات در طول دوره عضویت در طول دوره عضویت است و اگر دوره عضویت به پایان رسید یا کسی همراه آنها نبود. مشکل از حساب پریمیوم است، با پشتیبانی تماس بگیرید ، محصولات مربوطه تغییر خواهند کرد، بنابراین اگر مشکلی دارید، برای پشتیبانی پیام ارسال کنید.عضویت شما از زمان تحویل محاسبه می شود و مسئولیتی در قبال استفاده از خدمات مرتبط با رابطه ندارد، بنابراین در صورت عدم استفاده از آن، مجموعه انحصاری مسئولیتی در قبال روزهای از دست رفته عضویت شما ندارد. ، و پس از پایان دوره، گارانتی و پشتیبانی نیز تکمیل می شود.عضویت لایس و مادام العمر حداکثر تکرار و دوره پشتیبانی است.کاربر مجبور است در صورت هرگونه مشکل در پشتیبانی جمع آوری زمان، مجوز و عضویت خود را اطلاع دهد و پس از عضویت هیچ تضمینی و پشتیبانی برای عضویت وجود نخواهد داشت.در مورد هر کمک کننده در اطلاعات مولد مانند:: برای اتصال سایر حساب های بانکی توسط کاربران یا بحث در مورد حساب جاری، لغو شده و غیره، پس از تکمیل عضویت و غیره. رد شده و احتمال می رود. که هیچ بازگشتی وجود نخواهد داشت.فروشگاه اکبای بدون اطلاع و عدم آگاهی در مورد استفاده کاربران، نه برای کیسه نرم افزار سلف سرویس و کمبود خدمات به شرکت ثالث، مشکلات ناشی از تنها مجوزها برای پشتیبانی از مجوزها. گنجانده شده است.در صورتی که مشکلی مشکل ساز شود و اطلاعات لازم جهت بررسی و رفع مشکلات کاربران را پشتیبانی نکند، سفارش مورد نظر تکمیل می شود و امکان پشتیبانی و گارانتی برای سفارشات وجود ندارد.این نکته قابل توجه است که خدمات آموزشی از قبیل: آموزش به روز رسانی نرم افزار، موسسه نرم افزار، فعال سازی و استفاده و استفاده و ... جزو اپراتورهای وظیفه نمی باشد. با این حال، بخش "وبلاگ" و "سوال نوار" بخشی به نام "بلاگ" و بخش "سوال نوار" را برای حل مشکلات نامرتبط شروع می کند.مسئولیت نگهداری و استفاده و استفاده از لایسنس ها بر عهده کاربر است و در صورت عدم توجه، هیچ گونه مسئولیتی در قبال لایسنس مربوطه برای پشتیبانی و بدون عودت گارانتی تعویض حساب شما وجود ندارد و شما بدون بازگشت به شما می پردازید وجه پرداخت خواهد شد. از واژگونی بسته شد.تولید مشترک، اگر اطلاعات شسته شده یا در لایسنس ها به اشتراک گذاشته شود، هیچ مسئولیتی در قبال پشتیبانی مجوز مربوطه برای پشتیبانی مجوز مربوطه نخواهد داشت و جایگزینی حساب متوقف می شود و بدون بازگشت به شما دسترسی پیدا می کنید، بسته می شود.بازگرداندن یا جایگزینی محصولات برای تولیدکنندگان غیرقاب یا مالکی که توزیع شده اند امکان پذیر نیست.اگر کاربر محصول یا خدماتی را از اکبای خریداری کرده و دوره عضویت آن به پایان رسیده باشد، اکبای می تواند خدمات آن را غیرفعال کند.کاربران باید مشکلات خود را فقط از طریق پشتیبانی و ارسال پیام های مکرر در موضوعات جداگانه پیگیری کنند. همچنین تماس های تلفنی درخواست می شود. فروشگاه اکبای پشتیبانی شخصی ندارد.رعایت تواضع اخلاقی در حین جمع آوری تماس برای کاربران دارای تیکت یا پشتیبانی، ابراز تواضع اخلاقی و بیان مشکلات آنها به صورت کامل، و ادامه وقفه به صورت پرخاشگرانه، گستاخانه یا بی احترامی، ادامه وقفه، ادامه وقفه. لغو شد و کاربر بدون رسیدن به سرویس کاربر بسته خواهد شد. بنابراین اپراتور نیز می تواند مکالمه را خاتمه دهد و در صورت ثبت شکایت توسط شاکی به مراجع ذیصلاح قضایی ارسال شود، فایل های صوتی و یا پیام به مراجع ذیصلاح قضایی ارسال می شود.

  • کاربران باید متن سپرده شده به زبان فارسی را به صورت کاملاً رسمی، بلیط و پیام غیررسمی یا به صورت زبان انگلیسی یا زبان دیگر واریز کنند.
  • اپراتورهای اکبای قول می دهند تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مربوط به مشکلات به کار گیرند تا رضایت کاربران را جلب کنند. هیچ مسئولیتی در قبال بلیط های مکرر بلیط های تکراری که عنوان نادرست یا سوال ناعادلانه است وجود ندارد.

شرط بازگشت

  • فروشگاه تمرین در ارائه مجوز مورد نظر و قبل از نهایی شدن فروشگاه تمرین قابل قبول یا درخواست است. اگر مبلغ پرداختی برگشت داده شده باشد، مبلغ پرداختی ظرف 7 روز حرفه ای بازگردانده می شود.
  • همه تولیدکنندگان را در نزدیکی «سبد خرید» در آخرین راهنمایی‌های همه تولیدکنندگان خانواده، انواع مشترک، دانشجویی یا اختصاصی یا راگان اضافه کنید و خدمات را برنامه‌ریزی کنید.
  • استرداد محصولاتی که به صورت رسمی و رایج تنها در زمانی است که خریدار منطقی باشد. در صورتی که کاربران پس از فعال‌سازی عضویت، خدمات را با حالت‌های رسمی و متداول برگردانند، مبلغی که بابت هزینه خدمات، مبلغی که برای حسابداری، استفاده از آن داده شده است، برداشت نمی‌شود.
  • به هیچ وجه برای تولیدات غیر رسمی یا مالکانه فعال نمی باشد، امکان عودت کالا وجود ندارد. اگر کاربر به دلایلی مانند: نادیده گرفتن قوانین و غیره و غیره قطع شده باشد.
  • استرداد و فینال فقط از طریق حساب بانکی شماره شناسه (شب یا IB AN) در ایران و از طریق پایانه پایا در زمان کار انجام می شود

امنیت

  • حساب کاربری و مطالب اطلاعاتی کاربر محرمانه انحصاری است و فقط طبق قانون یا مراجع قانونی در اختیار دیگران قرار خواهد گرفت. آنها تلاش خواهند کرد تا کاربران را در برابر امنیت کاربران ایمن کنند، اما طرف سوم امنیت حساب را در برابر اقدامات غیرقانونی تضمین نمی کند.
  • وقتی به یک وب‌سایت اکبای می‌روید، کاربران رایانه‌ای به شما این حق را داده‌اند که استفاده از این وب‌سایت را تجزیه و تحلیل کنند. این آشپز اطلاعات شخصی شما مانند نام، آدرس ایمیل، آدرس پست یا شماره تلفن شما را شامل نمی شود. مهمترین کاربرد این آشپز، تحلیل و تحلیل رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات مناسب است.
  • شما می توانید تنظیمات مرورگر خود را به گونه ای تنظیم کنید که آشپزها را نپذیرد، اما استفاده از سایت برای محدود کردن شما خواهد بود. من به شما می گویم که به من اطمینان دهید، و برای پخت و پز، اطلاعات شخصی خود را آسان تر می کنید تا هر گونه استفاده از هر کاربری را شامل شود، و در عین حال ویروسی که شما را به خطرناک بودن تهدید می کند.
  • من از اطلاعات جمع آوری شده خود (مانند آدرس منطقی یا شماره تلفن شما) برای صحبت مستقیم با شما و اطلاع دادن به شما استفاده می کنم.
  • مسئولیتی در قبال ضعف نرم افزار، برنامه یا برنامه ندارد.

قوانین پشتیبانی اکبای و حساب‌ها

اکبای مسئولیت روز مسئول نیست و هیچ وظیفه ای برای رسیدگی به درخواست یا سفارش نیست.پشتیبانی اکبای بدون کار مشکلات فنی و مواردی از این دست که به محصولات وب سایت مربوط نمی شوند، آنها را راهنمایی، بازخورد و رفع می کنند.

  • پشتیبانی تلفنی و شبکه اجتماعی اکبای (اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام) همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر فعال است.
  • پشتیبانی اکبای تا پایان روز پاسخگوی خریدار خواهد بود و در صورت بروز مشکل، حساب کاربری را تغییر می‌دهد.

آخرین قرارداد:

  • کاربر اعتراف می کند که استفاده از اکبای را به صورت فشرده مطالعه کرده است، از قوانین و شرایط کاملاً آگاه است و از این شرایط راضی است و ملزم به اجرای مفاد آن است.
  • هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به‌منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.
  • در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت می‌باشد.