Blog

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم که شما را با پلاس اکسترا آشنا سازیم تا برای خرید پی اس پلاس بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. این سرویس را شرکت سونی در سال ۲۰۲۲ به مردم جهان معرفی کرد. در رابطه با این سرویس بهتر است بدانید که با خرید اشتراک ۱۵ دلاری می توانید به تجربه آنلاین بازی ها بپردازید و اجازه دانلود بیش از ۴۰۰ بازی را بدست آورید.

در واقع می توان چنین گفت که پلی استیشن اکسترا یکی از طرح های سه گانه پی اس پلاس جدید می باشد که برای رقابت با ایکس باکس گیم پس قرار داده است. همچنین شما می توانید با استفاده از این سرویس جدید به دو سطح پرمیوم و اسنشال دست پیدا کرده و لذت ببرید.

مزایای خرید اشتراک پلاس اکسترا چیست؟

برای خریداران EXTRA، شرکت سونی ویژگی های مختلفی را در نظر گرفته است که به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

اگر هنوز نمیدانید پلی استیشن پلاس چیست کلیک کنید.

  • امکان تجربه آنلاین بازی های چند نفره

    امکان بازی آنلاین با داشتن پلاس plas فعال می شود. همانند گذشته سرویس قدیمی پلی استیشن پلاس برای تجربه آنلاین بازی های مانند call of Duty:modern warfare2 نیاز به ps plus دارید. البته بد نیست بدانید که این موضوع برای بازی هایی که به صورت رایگان است صدق نمی کند.

    همچنین برای تجربه بخش چند نفره آثاری مانند Fortnite و Apple Legends نیازی به اشتراک پلاس ندارید. نکته بعدی این است که به غیر از عنوان هایی که به صورت رایگان می باشد، برای تجربه به بخش online co-op و multi player نیاز است که جزو مشترکین یکی از سه سطح EXtra, Essential, premium باشید. اما از آنجایی که سطح پرمیوم قیمت بیشتری نسبت به طرح های دیگر دارد و به دلیل آنکه طرح اسنشال نیز از قابلیت های کمی برخوردار است ، ps plusextra یک گزینه ی متعادل و به صرفه خواهد بود.

  • بازی های رایگان ماهانه

    از زمان قدیم سرویس پلی استیشن، بازی های رایگان ماهانه را در اختیار کاربران قرار می داده است. شما می توانید به وسیله ی این ویژگی هر ماه دو الی سه بازی مختلف ps4 و ps5 را به library حساب خود اضافه کنید.

    به همین جهت زمانی که این بازی ها به حساب PSN شما اضافه گردد، برای همیشه علاوه بر اینکه روی آن باقی خواهد ماند، هیچ وقت حذف هم نخواهد شد. اما با تمام این ویژگی ها برای بازی های رایگان پلاس باید اشتراک فعال پلاس نیز داشته باشید.

    به طور مثال اگر شما ماه پیش بازی های رایگان را دانلود کرده باشید و اکنون سرویس plus شما تمام وقت شده باشد، تا هنگامی سرویس اشتراک خود را تمدید نکنید قادر به انجام بازی نخواهید بود. اما پس از تمدید مجدد می توانید بازی را انجام داده و هیچ گونه محدودیتی برای تجربه در آن نخواهید داشت.

    همچنین بهتر است بدانید که انواع بازی های رایگان ماهانه ps plus که در دسترس مشترکین هر سه سطح قرار می گیرد، معمولا عناوین بزرگ هستند. به طور مثال شرکت سونی در ماه مارس ۲۰۲۳ سه بازی code vin, Minecraft Dungeons را برای کاربران سه طرح پلی استیشن در نظر گرفته است.

  • تخفیف برای بازی های موجود در ps store

    برای خرید محتویات موجود در فروشگاه پلی استیشن مشترکین سرویس پلی استیشن تخفیف می گیرند. در رابطه با این تخفیف ها بهتر است که بدانید به صورت دوره ای در دسترس است تا مشترکین سه سطح ps plus بتوانند فیلم ها و بازی ها را با قیمت کمتری تهیه کنند.

  • فضای ذخیره سازی ابری

    به لطف ذخیره سازی ابری شما می توانید فایل های ذخیره یا save های خود را بر روی شبکه PSN آپلود کنید و حتی در دیگر کنسول ها به آن ها دسترسی داشته باشید. به طور مثال اگر می خواهید از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 بروید.

    همچنین می توانید با آپلود کردن فایل های ذخیره خود در cloud storage ادامه بازی ها را بر روی کنسول جدید از پیش بگیرید.

  • آرشیو بزرگ بازی ها

    امکان دانلود رایگان بیش از ۴۰۰ بازی مخصوص ps4 و ps5 مهم ترین ویژگی سطح اکستر است که آن را در رده بالاتری از سطح انشال قرار می دهد. به دلیل آنکه مشترکین بتوانند به تجربه آثار جدیدی بپردازند کاتالوگ بازی های ps Extra به صورت مرتب به روز رسانی می شود. به طور مثال بازی معروف Horizon Forbidden west به عنوان یکی از بزرگترین انحصاری های سونی می باشد که بر روی ps plus Extra قرار گرفته است.

همچنین بخوانید: چگونه گیم پس را فعال کنیم؟

هزینه ی اشتراک ps plus Extra

سرویس پلاس اکسترا در مکان های مختلفی در دسترس است که می توانید این اشتراک را خریداری نمایید. این سرویس شامل تمام مزایای طرح استاندارد به علاوه دسترسی به کاتالوگ تا ۴۰۰ بازی ps4 و ps5 برای بازی بدون هزینه می باشد.

  • هزینه ی آن 83/99 پوند / 99/99 دلار / 99/99 یورو به صورت پرداخت سالانه می باشد.
  • 31/99 پوند/ 39/99 دلار / 39/99 یورو برای 3 ماه می باشد.
  • یا 10/99پوند/ 14/99 دلار / 13/99 یورو در ماه می باشد.

تفاوت پلی استیشن پلاس Extra با پلی استیشن Essential

اسنشال اکستر و پرمیوم هر کدام دارای افزونه های چشم گیری می باشند که خدمات خاصی را ارائه می دهد.این در صورتی است که Extra و premium هر کدام 100 بازی رایگان را اضافه می کنند که از طریق فضای ابری قابل ارائه می باشد.

علاوه بر این، بازی های آنلاین شامل ذخیره سازی ابری، تخفیفات ، دسترسی به آزمایشات اولیه است. به همین جهت با خرید اشتراک پلاس اکسترا به مزایای زیادی دست پیدا می کنید.

اگر نمیدانید گیم پس التیمیت چیست کلیک کنید.

کلام آخر

در حال حاضر اشتراک پلی استیشن پلاس ویژه کسانی است که قصد دارند به سری بازی های اختصاصی سونی، بازی های کالکشن و فضای ذخیره سازی ابری دست یابند.

به همین جهت این شرکت به صورت دوره ای تخفیفات ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. جالب است بدانید که حتی بعضی از بازی ها به صورت رایگان در در این سرویس قرار گرفته که شما با بازی کردن این بازی ها می توانید نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *