Blog

چگونه گیم پس را فعال کنیم؟

مایکروسافت برای بدست آوردن رضایت بسیاری از مشتریان خود کاری فوق العاده انجام داده است. در واقع با استفاده از سرویس گیم پس یک برگ برنده رو کرده است. این سرویس تنها پس از چند ماه از فعالیت خود موفقیت های زیادی را کسب کرده است. پس در نتیجه اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که پس از خرید گیم پس pc از خود بارها سوال پرسیده اید که چگونه گیم پس را فعال کنیم ؟ با ما همراه شوید تا پاسخ این سوال را دریافت کنید.

نحوه وارد کردن گیم پس آلتیمیت بر روی کنسول چگونه است؟

نحوه وارد کردن گیم پس آلتیمیت بر روی کنسول شامل ورود حساب کاربری، هوم کردن و سوییچ کردن می باشد. در ادامه قصد داریم که به صورت کامل این مراحل را مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین اگر نمیدانید گیم پس التیمیت چیست میتوانید به مقاله دیگر ما سر بزنید.

همانطور که میدانید مرحله ی اول شامل ورود به حساب کاربری می باشد. پس از خریداری این سرویس، فایلی که حاوی نام کاربری و پسورد است برای شما ارسال می شود. ابتدا نیاز است که اطمینان حاصل نمایید،DNS مناسبی بر روی کنسول بازی وجود دارد. حال نیاز است که شما فایل ارسالی را باز نموده و مراحل زیر را انجام دهید.

  • دکمه xbox و دسته خود را فشار داده و سپس منوی Guide برای شما باز خواهد شد.
  • وارد قسمت profile system شوید.
  • گزینه ی Add New در انتهای صفحه را کلیک کنید.
  • بعد از آن نیاز است که ایمیل داخل فایلی را که دریافت نموده اید در قسمت سبز رنگ وارد کنید و سپس کلید Enter را فشار دهید.
  • حال پسورد را وارد نموده و کلید Enter را وارد کنید.
  • نیاز است اسمی را که مورد نظرتان است را وارد کنید.
  • برای پایان کار گزینه های زیر را به ترتیب وارد کنید.

Next»Nothanks»Next»Next»NoBarrlers»SkipThis»Next

توجه کنید که در انجام مرحله ی چهارم بر روی گزینه ی Get a New Account کلیک نکنید چرا که با انجام این کار باعث می شود حساب کاربری جدیدی برای شما باز شود.

راهنمای وارد کردن ظرفیت هوم کیک پس آلتیمیت

در صورتی که شما ظرفیت Home را خریداری کرده اید نیاز است که طبق مراحل گفته شده انجام دهید. ابتدا کسانی که تمام مراحل ظرفیت کامل را طی کرده اند، این مراحل را دوباره انجام داده و سپس به منوی اصلی بازگشته و دکمه Xbox را فشار دهید تا بخش Guide برای شما باز شود.

به قسمت تنظیمات sitting بروید و بر روی گزینه ی General کلیک نمایید. سپس گزینه ی personalization را انتخاب نموده و حال بر روی گزینه ی my home Xbox کلیک کنید.

راهنمای وارد کردن ظرفیت غیر هوم گیم پس آلتیمیت

نیاز است که برای انجام این مرحله ابتدا تمامی مراحل ظرفیت کامل را انجام دهید. اما نکته ی مهمی که وجود دارد این است که اکانت شما نباید تیک هوم را داشته باشد. برای بررسی این موضوع ابتدا به قسمت profile and system رفته و سپس به قسمت های زیر وارد شوید:

Setting»General»personalization را بررسی نموده تا اکانت شماتیک Home را نداشته باشد.

همچنین بخوانید: پلی استیشن پلاس چیست؟

نحوه سوئیچ کردن در گیم پس آلتیمیت

کسانی که ایکس باکس دارند حتما متوجه کنسول آن شده اند. این کنسول به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید چند اکانت فعال را به صورت همزمان داشته باشید.سوئیچ کردن به معنای جا به جایی در بین اکانت ها می باشد. برای سوئیچ کردن اکانت ها نیاز است که شما مراحل زیر را طی نمایید.

ابتدا دکمه  Xbox را زده و در منوی باز شده گزینه ی profile and system را انتخاب نمایید. سپس برای شما صفحه ای باز خواهد شد که تمامی پروفایل های شما را به نمایش بگذارد. در ادامه اکانتی برای شما نیز ارسال می شود. حال یکی از اکانت های شخصی را که ساخته اید سان این کنید تا سوئیچ انجام شود.

نحوه ی وارد کردن گیم پس آلتیمت بر روی اندروید

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید سرویس گیم پس آلتیمیت را بر روی اندروید نصب کنید، حتما از ظرفیت کامل بهره ببرید.‌ در ابتدا باید Xbox Game Pass را بر روی گوشی خود نصب کنید.

در صفحه ی اول بر روی گزینه ی Already a member sign in کلیک نموده و سپس بر روی گزینه ی sign in در پایین صفحه کلیک نمایید. در منوی باز شده نیاز است که نام کاربری و پسوردی که برای شما ارسال می شود را وارد نموده تا حساب کاربری شما فعال شود.

پس از آن به اکانت خود وارد شده و بر روی گزینه ی Lets play کلیک نموده و در آخر وارد قسمت cloud شوید. اما نکته ی مهم این است که برای استفاده از امکانات گیم پس آلتیمیت بر روی

گوشی های اندروید حتما از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

معرفی دیگر قابلیت های گیم پس آلتیمیت

سرویس ویژه ای که مایکروسافت برای پی اس و همچنین ایکس باکس طراحی کرده است گیم پس آلتیمیت است. در اصل می توانید با استفاده از این سرویس تا زمانی که اشتراک شما فعال است به صورت نامحدود تمامی بازی های ارائه شده بر روی این سرویس را تجربه کنید.

همچنین شما امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی را خواهید داشت. در کل برای استفاده از این سرویس از سه نوع اشتراک می توانید استفاده کنید که شامل:

  • ده درصد تخفیف برای خرید بازی های لایبر به شما داده می شود.
  • به شما ۲۰ درصد تخفیف داده می شود که محتوای اضافه بازی ها را خریداری نمایید.
  • شما امکان دسترسی به یک مجموعه ای از بازی ها را که شامل ۱۰۰ بازی است را خواهید داشت.

همچنین در نظر داشته باشید که با استفاده از خرید اشتراک این امکان برای شما فراهم می شود که زودتر از موعد به بعضی از بازی ها دسترسی داشته باشید.

در ادامه بخوانید: پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟

کلام آخر

اگر شما گیمر هستید و از کنسول های مانند مایکروسافت و ایکس باکس استفاده می کنید حتما  این موضوع را می دانید که این بازی ها برای شما بسیار پر هزینه خواهد بود. به همین جهت مایکروسافت این سرویس جذاب را به کاربران خود معرفی کرده است تا با پرداخت هزینه ی اشتراک به مجموعه ای از بازی های منتشر شده در ایکس باکس دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *