Blog

مشکل وریفای هتزنر

قابلیت های پلتفرم هتزنر در دنیای امروز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. بسیاری از کسب و کارها برای توسعه فعالیت های خود از قابلیت های این برنامه استفاده می کنند. در این میان برخی محدودیت ها گاها گریبان گیر کاربران می شوند که استفاده از برنامه را تحت تاثیر قرار می دهند. از میان این موارد می توان به مشکل وریفای هتزنر اشاره کرد که دغدغه بسیاری از کاربران هتزنر شده است. امکانات و ویژگی های عالی این پلتفرم در مقایسه با قابلیت های ویژه آن شرکت های بزرگ جهانی را برای استفاده از آن ترغیب می کند. برای سهولت در کاربری این برنامه بیشتر به بررسی مشکلات وریفای آن می پردازیم.

مشکل سیستم احراز هویت hetzner

تقریبا هیچ مجموعه ای خیلی دقیق نمی داند مشکل وریفای اکانت hetzner از چه عاملی نشات می گیرد. بنابراین راه حل صد در صدی برای رفع این مسئله ارائه نشده است. این پلتفرم برخی از مدارک شما را برای وریفای قبول نمی کند و این امری بدیهی است که اکانت شما بلاک شده و احراز هویت با موفقیت انجام نشود. به این ترتیب کاربران دیگر قادر به پرداخت هزینه های برنامه و پلن مربوط به آن نیز نخواهند بود. در این زمینه رعایت چند نکته ساده به شما کمک می کند که مشکلات را به سهولت برطرف کنید.

این مشکلات تا سال 1401 چندان جدی نبودند؛ ولی از این دوره به بعد درخواست ایرانیان برای استفاده از پلتفرم hetzner بسیار افزایش یافته و همین مسئله دسترسی به برخی قابلیت های احراز هویت را محدود کرده است. این محدودیت ها به دلیل سو استفاده برخی افراد از برنامه ایجاد شدند. نسخه های ابتدایی این برنامه با هزینه های کمتر و گاها رایگان به کاربران ارائه می شدند و این یک مزیت اساسی برای کاربران به شمار می رفت. اما برخی افراد پس از استفاده از نسخه اولیه، هزینه آن را پرداخت نکرده و به جای تقبل هزینه ها، یک آیدی جدید برای خود می ساختند. این مسئله مشکلاتی برای این کمپانی ایجاد کرده و به همین خاطر محدودیت هایی برای وریفای در برنامه به وجود آمده است.

نکات اولیه برای حل مشکل احراز هویت در هتزنر

برای رفع مشکل وریفای هتزنر، رعایت چند مسئله کلیدی اهمیت دارد. در وهله اول باید مطمئن باشید که آیدی شما مربوط به کشور ایران نباشد؛ تغییر آی پی اولین گام برای حل این مشکل خواهد بود. کاربران ایرانی همواره دسترسی محدودی به پلتفرم های بین المللی دارند و آی پی این کشور تقریبا در هیچ پلتفرم بین المللی پرطرفدار قابل قبول نیست.

در بخش بعدی باید مراحل ثبت نام را به دقت دنبال کنید. هر خللی در این فرایند ریسک عدم وریفای حساب را به همراه دارد. در این مراحل می توانید از راهنمای تصویری راه اندازی اکانت hetzner نیز استفاده کنید. مرحله نهایی از همه مهمتر است! در این بخش باید همه مدارک خود را در برنامه وارد کنید. ارسال مدارک اسکن شده شخصی برای وریفای این برنامه ضرورت دارد. در این راستا باید عکس خود را به همراه کارت ملی، پاسپورت و… اسکن کرده و ارسال کنید. این تصاویر باید بدون ادیت و انجام فرایندهای مشابه آن در فتوشاپ بارگذاری شوند. با رعایت این نکات ریسک ایجاد هر مشکل وریفای هتزنر از بین می رود.

تکنیک های حل مشکل احراز هویت در هتزنر

تکنیک های حل مشکل احراز هویت در hetzner گاها پیامدهای مثبتی به دنبال دارند. از میان آن ها می توان به استفاده از نام خانم ها برای ایجاد حساب اشاره کرد. برخی معتقدند استفاده از نام و مشخصات خانم ها برای وریفای حساب در این پلتفرم، فرایند وریفای را ساده تر می کند. بنابراین می توانید حساب کاربری مورد نظر را به نام همسر، دختر یا خواهر خود ایجاد کنید.

به علاوه در صورتی که در پرداخت صورتحساب های مربوط به پریمیوم سازی اکانت hetzner تعللی صورت نگیرد، مشکل وریفای هتزنر به کلی از بین می رود و در این زمینه با هیچ خطایی روبرو نمی شوید. توصیه می کنیم همواره هزینه های حساب کاربری خود را به موقع پرداخت کنید.

احراز هویت hetzner در سیستم عامل های مختلف

یکی دیگر از باگ های استفاده از این برنامه، مشکلات احراز هویت در سیستم عامل های مختلف است. در صورتی که به نکات یاد شده دقت داشته باشید، فرایند وریفای در هر سیستم عاملی به سهولت انجام می شود. احراز هویت hetzner در سیستم عامل های debian، راکی لینوکس، فدورا و… انجام می شود. کاربران این سیستم ها به کلیه قابلیت های debian دسترسی داشته و با مشکل وریفای هتزنر روبرو نمیشوند. ترافیک هر یک از این سرورها نامحدود است و تنها با پرداخت هزینه اجاره سرورها به قابلیت های هر اکانت دسترسی خواهید داشت.

به جز مسئله سیستم عامل، وریفای و احراز هویت در hetzner به موقعیت جغرافیایی مربوط به هر کاربر نیز مربوط می شود. سرورهای ابری این پلتفرم در کشورهای آلمان، فنلاند و آمریکا فعال هستند که قابلیت های ویژه ای در اختیار کاربران قرار می دهند.

جزییات موجودی اکانت

یکی از مهمترین مواردی که برای پیشگیری از بروز مشکل وریفای هتزنر مورد توجه قرار می گیرد، جزییات مربوط به موجودی های اکانت است. برای این که مشکلات وریفای و احراز هویت در این سیستم به وجود نیایند، باید به پرداختی های منظم خود دقت داشته باشید. برای این منظور باید دائما جزییات موجودی اکانت را چک کرده و از آن مطلع شوید. در قسمت Credit balance می توانید مدیریت مالی بخش های مختلف برنامه را انجام دهید. در این بخش جزییات پرداخت و افزایش و کاهش موجودی هر اکانت برآورد می شوند که استفاده از این پلتفرم را ساده تر می کند.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با مشکل وریفای هتزنر و برخی تکنیک های رویارویی با این چالش ها اطلاعاتی را بررسی کردیم. با رعایت نکات ذکر شده در این مطلب بهتر می توانید از قابلیت های این پلتفرم استفاده کنید. در این راستا با هیچ مشکلی در خصوص استفاده از سیستم عامل های مختلف روبرو نخواهید شد. مشکلات وریفای در این برنامه حساسیت های بسیاری برای کاربران به وجود آورده است. به همین خاطر برخی شرکت ها و مجموعه های معتبر با دریافت کارمزدهای به صرفه این مشکلات را برطرف می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *