Blog

حذف اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی‌از محبوب‌ترین پلتفرم های پخش موسیقی در جهان است که درحال‌حاضر بیش‌از 422 میلیون کاربر فعال دارد اما با وجود تمام این محبوبیت‌ها بعضی از کاربران به‌دنبال حذف اکانت اسپاتیفای خود هستند و بنا به دلایلی نمی خواهند اشتراک خود را در این سرویس ادامه دهند. در این مقاله حذف اکانت اسپاتیفای را به‌صورت کامل شرح خواهیم داد.

کدام راه بهتر است، حذف اکانت اسپاتیفای یا لغو اشتراک آن؟

لازم است بدانید که بین حذف اکانت اسپاتیفای و لغو اشتراک آن تفاوت‌های محسوسی وجود دارد و به‌عبارتی زمانی که شما اقدام به لغو اشتراک Spotify خود می‌کنید، اساسا یکی‌از پلن‌های پولی این سرویس را با تمام امکانات و قابلیت ها از دست می‌دهید ولی پروفایل و اکانت اسپاتیفای شما در دسترس خواهد بود اما اگر اقدام به حذف اکانت اسپاتیفای کنید، حساب شما برای همیشه مسدود خواهد شد و هیچ خبری‌از پروفایل، پلن اشتراک، محتواهای ذخیره شده در حسابتان و یاخواننده‌هایی که دنبال‌ می کردید، نخواهید داشت.
اگر زمانی به هر دلیلی تصمیم به حذف اکانت خود گرفتید با خواندن این مقاله می‌توانید به راحتی اکانت اسپاتیفای خود را حذف نمایید.

آموزش حذف اکانت اسپاتیفای

البته قبل از اقدام به حذف اکانت اسپاتیفای ، چند نکته را درنظر داشته باشید که عبارتند از:

  • اولین نکته برای حذف اکانت اسپاتیفای این است‌که شما پیش‌از اقدام به این‌کار بایستی اشتراک پرمیوم خود را از طریق ربات پشتیبان Spotify لغو نمایید.
  • برای حذف اکانت اسپاتیفای نمی‌توانید از برنامه Spotify در موبایل یا لپتاپ خود استفاده کنید بلکه باید از طریق وبسایت این سرویس وارد حساب کاربری خود شوید و مراحل آن را انجام دهید.

مراحل لغو اشتراک و حذف اکانت اسپاتیفای به ترتیب زیر می باشد:

  1. وارد حساب کاربری خود در وبسایت Spotify شوید.
  2. پس‌از ورود بخش( Support) را در صفحه اصلی انتخاب نمایید.
  3. سپس به پایین صفحه بروید و گزینه ( Account settings) را در زیر بخش ( Account Help) انتخاب کنید.
  4. حالا در لیست باز شده گزینه ( Closing your account) را انتخاب نمایید.
  5. در این مرحله بخشی به‌نام (Got Premium) برای شما باز می‌شود که با انتخاب گزینه (contact customer support) می‌توانید با ربات پشتیبان مشتری Spotify صحبت کنید.
  6. با انتخاب گزینه ( Start messaging) می‌توانید با ربات پشتیبان شروع به چت کنید.
  7. با شروع مکالمه گزینه ( Account help) را در اختیار شما قرار می‌دهند که باید آن‌را انتخاب نمایید.
  8. در این مرحله گزینه‌هایی چون ( Close my account) یا ( cancel my Premium plan)را در چت باکس مشاهده خواهید کرد که براساس نیاز خود یکی را باید انتخاب کنید.
  9. سپس به مجموعه‌ی دیگری از گزینه‌ها دسترسی خواهید داشت که در اینجا باید گزینه ( Delete account and my data) را انتخاب نمایید.
  10. آدرس ایمیل خود را با انتخاب گزینه (Yes) تایید کنید و برای پایان کار گزینه (Close my account) را کلیک نمایید.
  11. هم‌اکنون یک ایمیل دریافت خواهید کرد که با انتخاب گزینه ( Close My ) آن‌را تایید کنید. کار حذف اکانت اسپاتیفای به اتمام رسید.

کلام آخر

اسپاتیفای از سال 2007 تا کنون توانسته نظر بیش‌از 400 میلیون عاشق موسیقی را به سمت خود جذب کند اما در این میان برخی از کاربران با تجربه سرویس‌های پخش موسیقی دیگر اقدام به حذف اکانت اسپاتیفای خود می کنند. اما این خروج به‌معنای پایان محبوبیت اسپاتیفای نیست و برخی از این کاربران می‌توانند دلایل قانع‌کننده‌ای برای انجام کار خود داشته باشند. بااین‌حال امیدواریم که با خواندن مقاله حذف اکانت اسپاتیفای از وبسایت اکبای بتوانید گره‌ای از مشکلات خود باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *